Menjava blaga, reklamacije

Večina naše ponudbe majic, puloverjev, čevljev ali hlač je evropskih velikosti in običajno boste našli približne dimenzije nekaterih velikosti. Kljub temu se pri izbiri lahko zgodi, da naročeno blago ne bo ustrezalo ali kako drugače ustrezalo. Spodaj najdete navodila, kako ravnati, če vam velikost naročenega blaga ne ustreza.

KAKŠNE MOŽNOSTI IMAM?

  1. Blago bomo zamenjali za drugo velikost / večjo ali manjšo / glede na vaše zahteve
  2. Blago nam boste vrnili in denar dobili nazaj. Za več informacij si oglejte stran s pravilnikom o vračilu

KAKO NAREDITI?

Vse kar morate storiti je, da izpolnite obrazec za vračilo, ki vam je bil poslan skupaj z blagom in računom v paketu. Če obrazec za vračilo ni bil priložen, ga lahko prenesete tukaj v formatu PDF ali WORD .

Natisnite ta obrazec in izpolnite svoje podatke. Navedite, ali potrebujete zamenjavo, vračilo blaga ali reklamacijo.

a) Če zahtevate menjavo blaga za drugo velikost, boste v obrazec dodali zahtevano velikost blaga.

b) Če želite samo vrniti blago (brez menjave), potem vnesite številko vašega bančnega računa, kamor moramo nakazati denar. Če je bilo plačilo blaga opravljeno s PayPal računa, bo denar poslan nazaj na svoj račun PayPal. Če nimate bančnega računa, boste v obrazcu preverili možnost vračila kupnine po poštni nakaznici (ta možnost velja samo za Češko).

c) V primeru reklamacije blaga z besedami opišite napako, kraj napake in kako je do napake prišlo.

Če je možno, boste blago zapakirali tudi z originalno embalažo in priloženim izpolnjenim protokolom ter pošiljko poslali priporočeno na naslov, ki je naveden na dnu protokola .

KAJ NAJ PRIČAKUJEM NASLEDNJE?

Morda bo trajalo nekaj dni, preden nam bo vaša pošiljka dostavljena. Vendar, takoj ko bo vaše blago prispelo do nas, bomo vašo zahtevo takoj obravnavali.

Če imamo blago, za katerega želite zamenjati vrnjeno blago, na zalogi, vam bomo nov paket poslali običajno v enem tednu, običajno naslednji dan.

Če blaga, ki ga potrebujete za zamenjavo, ni na zalogi pri nas ali v partnerski poslovalnici, bomo blago naročili za vas (če ga dobavitelji še lahko zagotovijo). Blago je običajno shranjeno v največ 2 do 4 tednih. Če pošiljka z zamenjanim blagom ne prispe v 14 delovnih dneh in ne želite dlje čakati na skladiščenje blaga, se obrnite na našo linijo za stranke ali po e-pošti na info@msbox.cz in dogovorili se bomo za možen nadaljnji postopek.

ALI OBSTAJA PROVIZIJA ZA VRAČILO ALI MENJAVO?

Ne, pristojbine se ne zaračunavajo.

1. Pri menjavi blaga - blago, ki ga želite zamenjati, pošljite s protokolom k nam in mi vam na naše stroške brezplačno pošljemo novo izbrano blago.

2. Če vrnete neskladno blago , potem vam v desetih dneh po dostavi vaše pošiljke denar vrnemo na vaš račun oz. Češki poštni list po izbiri v protokolu.